Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo'n groot drama is alcohol/af en toe junken niet hoor, daar doet iedereen imo altijd veel te panisch over. Moeilijk doen over een paar glazen alcohol af en toe kan altijd nog als je in de upper-range van je genetische capaciteiten zit, waarbij kleine detaills pas gaan tellen (of als je contest prept of wat dan ook..).
    Goed bezig verder btw, je gaat vooruit zo te zien

Comment

• Ja klopt, maarja neem +/- 25 glazen bier/shotjes dat doet toch wel wat met je, en niet in positieve zin. Maar ben idd van mening dat je ook nog leeft etc.

Tnx trouwens!

Comment

• Kidding vandaag borst/schouders. Dacht gister dat het maandag was XD
        Vandaag ook beginnen met me kuur creatine, na kuurtje whey, come at me bro. Eens kijken of je uberhaupt wat van die zooi zal merken.

Comment

• Creatine..... not even once :P
          trainsze zet m op

Comment

• Toch niet zo serieus .
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by aktito View Post
              Creatine..... not even once :P
              trainsze zet m op
              Tnx kerel, jij ook zo

Originally posted by Nocerino View Post
              Toch niet zo serieus .
              Dead srs I am. Twas ook dat me mammie zei, waar ga je heen, en dat ze toen zei dat de gym dicht was want het was zondag. Dat dere vakantie

Comment

• Nolvadex voor na je creatine kuur al bij de hand? Wss stijg je 1-2 kg in gewicht door vocht en miss 1 rep meer ofzo.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                  Nolvadex voor na je creatine kuur al bij de hand? Wss stijg je 1-2 kg in gewicht door vocht en miss 1 rep meer ofzo.
                  Vocht hoeft niet perse he, sws moet ik me zout innamen wat verminderen = minder vocht vasthouden en nog wat meer water drinken.

En ja het haalt geen fuck uit creatine. Maarja heb het potje toch al staan XD

Comment

• Gevaarlijke kuur, uitkijken voor gyno brah weet 't nooit met die as. Zeker eerste week 4kg vvm ? Fix mij dan ook een adresje waar ik dat spul kan halen.

Comment

• Leipe shit ouwe die creatine Kijk uit dat je geen crea rage krijgt wil soms nog wel is fout uitpakken
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• K zelf neem ok 5 gr per dag. Weetniet hoeveel het uitmaakt omdat ik het al tijdje gebruik. Maarja het kan geen kwaad en het kost ook geen drol.

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                          Leipe shit ouwe die creatine Kijk uit dat je geen crea rage krijgt wil soms nog wel is fout uitpakken
                          Inderdaad, we willen hier geen 2e kontridder creeren. Zie dexie al over een weekje zo.

https://www.youtube.com/watch?v=0GM-2PwScG0
                          Last edited by Tails; 25-02-2013, 16:17.

Comment

• Ik mag geen creatine meer van de dokter. Te veel gebruikt en mijn nieren doen het daardoor niet meer goed. Binnenkort start ik wel een rustig kuurtje met tren test en dbol.
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Ja faab wilde ik eigenlijk ook pakken maar leek me eigenlijk nog wat te licht, vandaar dit plan XD

Training today

Benchpress
                              5x20kg
                              5x40kg
                              3,5x50kg (50 is toch nog te zwaar lolol)
                              5x45kg
                              5x45kg
                              5x45kg (laatste 2 met heeeeeel klein beetje hulp, was niet nodig als ik die 50 niet had gedaan denk)

Incline benchpress
                              5x40kg miep.
                              8x35kg
                              8x35kg
                              7x35kg
                              Borst aantikken(uiteraard) maar armen niet 100% strekken, net niet, om spanning erop te houden en minder triceps te gebruiken.

Cable crossover gewicht per kant3x10x7,9kg mupp zwaar voor me arme schoudertjes
                              Low pulley crossover gewicht per kant3x8x5,7kg (ging juist wel lekkah, volgende week 1/2 sets verhogen ;d)

Military press (wat vind ik dit eigenlijk een kut oefening, vind dumbell press chiller)
                              5x20kg
                              5x32,5kg
                              5x32,5kg
                              2x5x30kg

Dumbell side raises gewicht per kant (kabel ding bezet.. zucht)
                              3 setjes van 8 reps, pakte telkens 8kg (+1 kilo) en dan haalde ik 5/6 dan deed ik de laatste 2 met 7kg

Dumbell rear delt raises gewicht per kant
                              3x8x6kg

1x6 negatieven incline bench press met 40kg 7sec ofzo op way down. Deed deze aan het einde om me schouders ff te sparen

Toen ge cardio't. Nu lekker vreten

Comment

• Military press vind ik juist wel een lekkere oefening
                                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X